Ostukorv (0)
eesti et
  • English en
  • eesti et


Kasutustingimused

Veebipoe www.chichi.ee (olev Veebipood) omanik on OÜ Merling (registrikood 12505403), asukohaga Rapla mk, Rapla linn, Mahlamäe 3-2

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu eest ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toodete ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja kinnitada sobivaid tooteid kohaletoimetamise viis. Selles kuvatakse ekraanile tasu suurus, mis saab tasuda turvaliselt läbi järgneva makseviiside:

Kustutada need makseviisid, mida veebipood ei kasuta ja vajadusel lisab, kui on kasutusel veel makselahendusi.

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Paypal
  • Visa / Mastercard kaardimaksed

 

NB! Pangalingiga tasumisel potentsada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvaliselt keskkonnas - pangalingiga tasumisel vastava panga turvalise keskkonna ja krediitkaardiga tasumise Maksekeskus AS turvalise keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikandmete vastutav töötlemise edastamine maksete teostamiseks mõeldud isikutele ja volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjatest võimalikke võimalusi ja tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamiin

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Rootsi, Norra, Läti, Leedu, Poola, Saksamaa

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Smartposti pakiautomaat, Omniva pakiautomaat ja postkontor. Kulleriga saadavalaamine.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ja vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustamisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 10 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaupa toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud leping tagant 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemus, omadused ja toimimises veendumust nii, et see on lubatud kauba testimiseks füüsiline poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui vajalik kauba olemus, omadused ja toimimises veendumine või selle kasutamine või kulumise märke, Veebipoeli õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähendemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb saada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:Taganemisavaldus on leitav Riigiteatajast: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf. saad saata see e-posti aadressile info@chichi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostu, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaoludes, et tagastamise kaudu toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle antud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödunud ajal taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olevaks asjaks, kas sai või ostis, kui esitanud tõest, et asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast näitasest asjast kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisist, ei hernest Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab suuremat kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluline alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli juba olemas asja üleandmise hetkel ja mis ilmnes kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljem kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@chichi.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tehtud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik õigustada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastava tarbija taotluse kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavat vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood valitud ostja poolt sisestatud isikandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele mõeldud, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ja pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on avaldanud avalduse soovi sisestada veebisaidi e-kirja aadressi ja teada teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavat e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioonid, tuleb need saata e-kirja aadressile iinfo@chichi.ee Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevused on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevad vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamise komisjonis tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi